Tuesday 18 June 2013

cinta musnah

begini rupanya rasa putus cinta! huhu... sediy, sakit, merana..huhu... aku xpernah rasa sebegini sebelum ni... aku pasrah...aku xpernah berkata apa-apa kerna aku takut aku makin terluka dan terluka... aku takkan menunggumu lagi bukan sebab aku xcinta atau sayang tetapi aku takut untuk terluka dan terus terluka lagi... biarlah ini untuk kali terakhir...


that's right!! putus tapi masih cinta..huhu..sakit kan?? aku dah serik... serik sangat2.. biarlah Dia yang menentukan yang terbaik untuk kita....tetapi cinta ku tetap kekal selamanya... huhu.. sabarlah duhai hati..


lupakan sahaja orang yang melukakan kita.... tetapi hargai orang yang mencintai kita sepenuh hati kita...
bagi aku..susah untuk melupakan semuanya..sakit dalam hati tetapi dalam masa yang sama rasa cinta masih ada..huhu... ada ke orang yang cintakan kita? entah... aku xpercaya lagi cinta... bercinta lepas kahwin la senang kan? xyah dok pikir-pikir menda yang mengarut ni... i'm still love you until now... ='(



insyaAllah.hari bahagia suatu hari nanti... cintai Allah melebihi segalanya dan insyaAllah Allah akan suburkan cinta yang suci kepada kita.. ameennn.. moga ada hari bahagia suatu hari nanti ketika berduka pada saat ini..

serahkan kepada Allah... jodoh pertemuan adalah rahsia Allah.. aku pun xpasti siapa jodoh aku.. sungguh aku masih lagi tidak bersedia... bersedia untuk membuka hati aku ini dan masih lagi banyak kekurangan dalam diri ini.. insyaAllah aku akan persiapkan diri ini..aku akan cuba menjadi yang terbaik... kembalilah kepada -Nya..sesungguhnya Allah sangat suka hamba yang mendekatinya sentiasa.. =)


betul! awak adalah kelemahan saya.tetapi saya akan menjadikan kelemahan saya sebagai kekuatan saya untuk terus perjalanan hidup... masih ada yang sayangkan saya terutama kedua ibu bapa n kawan-kawan.

saya takkan tunggu awak lagi..biarlah jodoh yang menentukan segalanya...harapan akan terkubur di sini... saya tidak mahu lagi berharap dan terus berharap... kerna ia akan melukakan hatiku lagi.. insyaAllah..andai ada jodoh kita akan jumpa lagi...
saya lebih suka berdiam diri.. untuk menjaga hati..

xdapat nak bergambar nanti tauliah kan?
konvo pom sama...
harapan tinggal kenangan...

gudluck awak.. buat yang terbaik dalam setiap perkara..jgn lupa ikhlaskan diri... jaga solat... jaga peribadi.. jadilah anak yang soleh.. insyaAllah... saya maafkan awak...  semoga bahagia..

No comments:

Post a Comment