Sunday, 23 June 2013

latihan dan semester 4

alhamdulillah..selesai sudah perjuangan semester ini...
latihan pun dah habis..yeyeye.... masa untuk balik kg..

bile nak balik kg ase sayu je hati ni..dah xde keje nak buat..huhu...
nak buat ape ye kat kg?? cari keje la..menjahit....jadi tukang jahit jap..nak mahirkan kemahiran yang ada...
insyaAllah..

aku akan cuba membzkan diri ini untuk melupakan kisah-kisah lama dan menusuk jiwa ini..hahaha...
tahniah kepada YO yang akan ditauliahkan nt... kepada geng2 fitik..selmat berfitik..sabah kot... beznye..insyaAllah sabah aku datang!hehe..

otw balik ipoh dah ni..bye2 KAb, bye2 kawan2, bye2 E404, bye2 semua..

assalamualaikum.. <3

No comments:

Post a Comment