Monday 17 June 2013

HaNya Aku

bersama janji kau sentuh rasa percaya
hangat dinginmu mengundang rindu kecewa
hanya aku dihuni sepi rasa kasih mu
hanya ku yang mencari
rembulan masih ada mungkin seketika
walau ku bahagia mengejar bayanganmu
tak mungkin ku beroleh saat indah bersamamu
hanya aku...

apakah mungkin berulang janji setia
apa kan kekal ataupun menyambut duka
dan dirimu dijanjikan sang sempurna 
dan kecewa kini dipulih rasa kasihmu
hanya ku yang mencari
rembulan masih ada mungkin seketika
walau ku bahagia mengejar bayanganmu
tak mungkin ku beroleh saat indah bersamamu
hanya aku...

dihuni rasa rindu
hanya ku yang mencari
rembulan masih ada mungkin seketika
walau ku bahagia mengejar bayanganmu
tak mungkin ku beroleh saat indah bersamamu

dingin rasa kasihmu bagai bintang bersemi
rindu janji bicara kekal selamanya
walau sekadar mimpi tak pernah ku peduli
selamanya kan ku pasti merindui dirimu
hanya aku


lagu yang sangat2 terkesan dalam hati buat masa sekarang..adakah begini pengakhirannya??huhu..

sediy..sakit...sakit..sakit... sakit sangat bile mengenangkan semuanya... bukan aku xdapat untuk menerima hakikat..tetapi sangat2 sukar untuk aku menerima hakikat! aku telah menganggap dia sebagai pelengkap hidup..aku xmain-main spt dahulu...apakah cubaan dan dugaan ini ya Allah... sungguh perit hati ini,,,perit spt hati dirobek-robek dalam...huhu...

walaupun hanya diawangan aku masih lagi meletakkan harapan...berharap dan terus berharap sehingga aku terluka....mcm lagu ni.. walau ku bahagia mengejar bayanganmu..namun xmungkin ku beroleh saat indah bersamamu...begini ke pengakhirannya? seksakan? aku sendiri yang terluka dan sakit disebabkan oleh fobia n perasaan takut...bukan xpernah diberi peluang dan ruang tetapi disia-siakan...masih dipalit dengan perasaan fobia dan takut...menjaga hatinya sehingga hatiku sendiri tidak terjaga... aku benci perasaan ini... BENCI!!BENCI!! 

setiap orang pom ada pengalaman pahit! aku pom sama..mgkin situasi kita berbeza..jangan biarkan hati itu mengalami perkara yang sama...memg aku banyak buat salah..tetapi itu dulu... setiap orang pom membuat kesilapan... namun peluang tiada untuk aku... aku hanya mampu untuk berdoa... Dia adalah sebaik-baik perancangan... sungguh aku xsuke perasaan sebegini... perasaan yang xpernah aku alami sebelum ini seteruk ini... relakan jiwa untuk menerima keadaan sekarang tetapi aku masih tidak bersedia untuk berhadapan..aku telah manggakan hatiku ini dan hanya kunci yang sepadan sahaja dapat membukanya.. insyaAllah.. sabar duhai hati..belum tiba masanya.. Allah datangkan ujian supaya kita kuat.. ya Allah.. lahirlah cinta kepada Mu melebihi segalanya.... maafkan aku ya Allah.. terima kasih ya Allah.... hanya Engkau yang tahu selayaknya untuk aku.. maafkan aku ya Allah... 

kenangan tetap menjadi kenangan.walau sekadar mimpi tak pernah ku peduli,selamanya kan ku pasti merindui dirimu. maafkan atas segalanya. aku selalu mendoakan yang terbaik untukmu...sukar untuk ku bila hati dah terluka... aku tidak mencari yang terbaik tetapi aku akan menjadi yang terbaik. enjoy with your life.


~MAAFKAN AKU ATAS SEGALANYA~






No comments:

Post a Comment