Thursday 3 October 2013

bencinta

pedihnya hati ini bila mengetahui hakikatnya..walaupun aku tidak mendengar dari mulutnya sendiri..aku dapat mengagak... mgkin dia bukan untuk aku... aku terpaksa terima hakikat ini..hatinya bukan milik aku lagi... mgkin betul sangkaan aku selama ini... selama ini aku mensia-siakan perasaan ku...mensia-siankan kesetiaan ku kpda org yang tidak pernah untuk menghargai aku.. menghargai perasaanku ini... adakah aku mencintai orang yang salah?? tetapi kenapa saat ini dan ketika ini hati aku masih padanya..hati aku masih setia padanya... aku rasa sangat2 bodoh kerana setia dgn org yang tidak menghargai aku... aku akui smpai sekarang aku masih lagi mengharapkan dia....wlupun harapan xpernah ada untuk aku.. aku tahu..tapi hatiku xdpt untuk menerima hakikat ini... namun, aku terpaksa terpaksa untuk menerima hakikat yang dia bukanlah untuk aku... hmmm..kecewa lagi..hatiku belum pulih... tapi makin sakit n parah... aku xsangka dia akan buat begini pada aku... masih lagi terngiang-ngiang kata-katanya dulu... masih lagi terbayang-bayang kenangan aku dan dia... Ya Allah, jika benar dia bukanlah untuk aku, jauhkanlah aku daripadanya dan damaikan hatiku ini... dia membuatkan aku menjadi anti kpda LELAKI... lelaki semuanya SAMA.... maafkan aku untuk hati-hati yang berharap..aku xmampu dan xkan memberi harapan.... hatiku hanyalah untuk bakal suami ku kelak...pergilah dalam hidup aku...memg bukan mudah untuk aku..tetapi aku akan tetap mencuba.... hidup perlu diteruskan... apa yang kamu buat membakar semangat dalam jiwa... saya benci dengan semua ini..

#xkanpernahadalagipeluangdanruang
#damaikanlahhatikuini

No comments:

Post a Comment