Tuesday, 10 September 2013

suka dan duka

alhamdulillah..bersyukur ke hadrat Ilahi dgn limpah kurnianya aku masih lagi meneruskan perjuanganku sebgai anak, pelajar dan juga sebgai seorang wanita. dah lama rasanya tak mengupdate stori mori dalam blog ni... alhamdulillah..masih diberi rezeki untuk menambahbaik sgla kehidupanku di dunia mahupun di akhirat. dah lama rasanya tak menaip mggunakan laptop..huhu.. biase on9 gune fon jer..huhu... laptop baru..azam baru. semagat baru...rumah baru..roomate baru... semua bnda baharu kecuali keluarga tersayang yang tetap bersamaku walau di mana ku berada... alhamdulillah... dah masuk semester 5..ternyata lebih mencabar dan banyak dugaan berbandimg sem2 lepas yang memg berat bgiku..dan sekali lagi..alhamdulillah aku dapt melepasi saat2 getirku atas sokongan keluarga dan rakan2 serta hasil yang setimpalnya dengan ushaku pada semester2 lepas.. xtau knapa..mlm ni rasa ingin menulis..hmmm... mgkin sbb lama dah xmenaip kot..gatal dah tagn ni..haha..

sepanjang cuti ni..badan pom dah makin bam bam..mcm dah kene pam..haha... berat naik lagi..senng giler..bkan main sush lgi nak turu..seng jer nak urun kalu aku mengamalkan diet yang sgt berkesan pda sem lepas..iaitu membzkan diri dgn menjahit jer...xtdo mlam..makan pom xteratur..huhu..tpi bhya utk kesihatanku.. huhu.. lpas jer rilex..bdan jadi lemau jerr.huhu,... raya ni aku rasa sgt bermakna kerna dpt merasai bgaimna balik kg n suasana org yg xsbr2 nak balik kg.. yela...aku kne biasekan diri dgn semua ini... nt kalu kerja jauh2 cmane kan??hehe... insyaallah... andai dpt nak posting sabah n srwak..hehe.. nak naik belonnn.hehe... kalu xdpt lg..smbung master dlm bidng ERT or Ekonomi..insyaAllah... KAHWIN??? haha..terpaksa lupakan dulu utk mengubat hati yng tengah lara ni..haha... nt ada jodoh kahwin la...tp xkawin muda la... banyak perancangn ku utk masa dpan..calon pom xde lagi..sooo.. kite enjoyyy dulu jdi singgle ni..hehe..

sem ni banyak jugak la kne fokuskan.... pelajaran.. PALAPES.. PENTAULIHAN... KELAB PERT.. fuhh.. mencabar betul... semoga dipermudahkan urusanku...


biarlah luka sekarang..bahagia nanti.. insyaAllah... ****be matured to do anyting****

No comments:

Post a Comment