Sunday 31 March 2013

memori semalam

sungguh...luka lama masih terasa... namun aku tidak mahu memikirkannya untuk merumitkan keadaan... 

aku ingin dirimu terimaku seadanya, mempercayaiku sepenuh hatimu, menyayangiku sepenuh hatimu... 

bukan aku xdapat menerimamu..tapi bukan sekarang...mungkin sehingga terubat hatiku ini... insyaAllah..suatu hari nanti...bukan aku xyakin dengan hatiku..tapi aku takut dirimu xyakin dengan hatimu sendiri... 

sungguh....dalam hatiku cuma ada kamu...sehingga sekarang...dan akan datang.... aku akan tetap akan menunggumu sehingga hatimu betul-betul yakin dengan pilihan hatimu...  

"tunggu lepas tauliah eh" 

aku ingin persiapkan diriku yang masih lagi banyak kekurangan.. semakin lama semakin aku mengerti sebab setiap perkara yang engkau lakukakan dan luahkan...alhamdulillah... 

mungkin ini adalah ujian kita....ujian yang mampu untuk kita bendung...kita kena kuat semangat... 

"biasalah...diakan bakal isteri aku... " 

insyaAllah....sungguh..harapanku terisi olehmu...tapi biarlah harapan menjadi sebuah impian... 

jaga diri. jaga peribadi kita... keluarga jannah.. amin... 

selamat hari lahir...semoga panjang umur dan murah rezeki.... semoga cekal dan tabah menghadapi liku-liku hidup di dunia ini... jangan lupa Pencipta kita.. jadilah seorang anak dan suami yang soleh... amin..  ###29mac1991###

No comments:

Post a Comment